Heippa kaiken karvaiset ystävän ja tosiaankin tervetuloa sivuilleni. Sivuni ovat olleet pystyssä vuodesta 2006, nyt noin 7 vuotta myöhemmin aloitan alusta ja puhtaalta pöydältä.

Ennen esittelyni kertoi siitä että olisin pieni tytön tylleröinen joka tykkäsi juhlimisesta. Enää en ole. Olen nainen parhaassa iässä, tai ainakin niin luulen. Olen lähes 30 vuotias ja elän elämäni parasta aikaa. Olen asustellut ympäri pääkaupunkiseutua Helsinki-Vantaa-Espoo akselilla ja lopulta olen asettunut aloilleni Espooseen.

Miksi ajattelin aloittaa blogin julkaisun? Noh, minulla tuntuu välillä olevan paljonkin ajatuksia. Ajatuksia joita olisi mukava jakaa muidenkin kuin mieheni ja ystävieni kanssa. Toivon, että saan pienen vakituisen lukijakunnan. En tavoittele tähtiä tai kuuta, tallustelen enemmänkin tukevasti maanpinnalla.

Kuka minä sitten olen?
Espoolainen, syntynyt Helsingissä 1984.
Vakkariduunissa.
Rakastan retkeilyä ja erilaisia projekteja.
Haaveena koira ja lapsia.
Elää onnellisena.
Kuolla vanhana, yhdessä mieheni kanssa, kimppa-kiikkutuolin kaatumiseen.
 

Katsellaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. 
(Päivitetty 18.8.2013)